Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Lucky Strike:Original Red




Τα Lucky Strike:Original Red με το πρόσφατα ανανεωμένο πακέτο (το δεξί στη φωτογραφία) είναι ίσως από τα καλύτερα τσιγάρα που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα.Είναι η μακροχρονιότερη αν μπορώ να το πω έτσι μάρκα που έχει περάσει από εμένα και μπορώ πω ότι με διακατέχει μεγάλη αγάπη γι'αυτά τα τσιγάρα.Έχουν μια ωραία,σχετικά δυνατή γεύση.Το χαρμάνι τους είναι πολύ καλό και για την τιμή τους είναι άψογα (3,60).Να σημειωθεί ότι με την αλλαγή πακέτου άλλαξε και το χαρμάνι,αρκετά καλύτερο από το παλιό μπορώ να πω.Τα μόνο ίσως αρνητικά που μπορώ να βρω είναι η έντονη γεύση που αφήνει -πιθανώς να ενοχλεί κάποιους- κάτι άλλο για τα δικά μου στάνταρ δεν έχω παρατηρήσει.


Η βαθμολογία μου όμως θα είναι αρκετά ρεαλιστική καθώς όντως είναι από τα καλύτερα τσιγάρα που έχω κάνει,αλλά φυσικά υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης.


Βαθμολογία:7/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου